lauantai 19. joulukuuta 2015

Käyttämättömät konserttiliput




http://www.teatrocervantes.com/es/genero/musica
Suotakoon minulle anteeksi tään kuvan kopioiminen Cervantesin sivulta, sillä onhan tämä samalla kehu ja mainos, sillä tuota minä haluaisn päästä seuraamaan kahden viikon päästä. Ehkä taivaan tähdet ovat silloin minulle suotuisassa asemassa.
Suosittelen kyseistä teatteria kaikille Malagassa vieraileville.

 
Voi kunpa sanonta "ei kahta ilman kolmatta"  ei pitäisi paikkansa. Muistat ehkä, että kohdattuani  yllättäen polkupyörän, jouduin jättämään jazz-konsertin väliin maatessani sängyn pohjalla. No, tänään samassa Cervantesin teatterissa on Joulukonsertti. Saimme sinne liput ystäviltä ikävien yhteensattumien kautta, sillä he joutuivat lentämään yllättäen takaisin Suomeen. Mutta tässä minä istun ja pitelen nenäliinaa nokkani alla. Lippu jää minun osaltani käyttämättä. Pyysin puolisoa nauttimaan minunkin puolestani.

Yhteensattumien vuoksien ole tänä talvena onnistunut pääsemään
vielä yhteenkään konserttiin.
Ja sekös harmittaa.
 


Huomanna haluaisin tilata liput Uudenvuoden Strauss-konserttiin 2. tammikuuta. Kuinkahan minun käy? Ainakin tämän flunssan pitäisi olla jo helpottanut.

Ilman Joulukonserttiakin minun Jouluni alkaa kuitenkin jo tänään. Poika puolisoineen saapuu viikoksi lomalle kanssamme. Se on heidän ensimmäinen Espanjan joulunsa. Ja mikä ihaninta: saamme perhejoulun! Onneani himmentää nyt vain pelko, että varsinainen flunssaharava poikani saa minulta lahjaksi tämän lenssun. Vaikka joululahjojen määrällä ei tänä vuonna pröystäilläkään, en haluaisi antaa kellekään nenäliinoin koristeltua pakettia.

Juuri nyt olen kuitenkin terästetyn teen ja ibubrofeinin ansiosta istunut tässä viitisen minuuttia niistämättä. Ehkä huomenna kaikki onkin jo toisin. Ihanaa Joulun odotusta sinullekin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluaisitko kommentoida tähän jotain?