perjantai 3. tammikuuta 2014

3000 euron kertamaksu + 55 euroa kuussa

Ennen kuin tilasin nuo hämmästyttävän halvat uimahalliliput Grouponin kautta, halusin vielä varmistaa ettei minulla ole mahdollisuutta käyttää naapurissa olevan Real Club Mediterráneon altaita. Voisinhan maksaa vaikka vähän enemmän kun säästäisin linja-autolippurahoissa.

Rohkeasti kävelin sisään rakennukseen, joka ei suomalaisittain näytä ulospäin mitenkään ihmeelliselle. Hiukan nuhruisille rakennukselle vain. Tosin sen lipputangoissa liehuu mm. olympialippu ja ikää klubilla on kunnnioitettavat 130 vuotta.

No, voin luottamuksella ketoa: minulla ei todellakaan ole mitään mahdollisuutta käyttää noita altaita. Sillä
a) en tunne ketään sen jäsentä, jolloin kukaan ei voi kirjoittaa minulle suosituskirjettä, jonka klubin hallitus sitten hyväksyisi tai hylkäisi
b) ja koko elämän kestävästä jäsenyydestä, jos se hyväksytään, saisi maksaa 3.000 euroa ja kuukausimaksua 55 euroa.

Ei tullut mieleeni kysyä, pitäisikö tuo 55 euroa maksaa myös silloin kun olen Suomessa. Ei, päätin unohtaa koko jutun. 15 euroa 15 uintikerrasta + linja-automaksu, seuraavat 15 kertaa vajaa 60 euroa + linja-automaksu. Ehkä minä kestän sen - mieluummin.

Ja olen edelleen tyytyväinen valintaani ja itse uimahalliin, jonka vihdoinkin onnistuin palvelun kautta löytämään.

Ihan yhtä tyytyväinen en ole pölyimurikauppoihini, joita en tahdo saada onnistumaan. Palvelu ei ole vastannut sähköpostiini. Eikä sivu edelleenkään hyväksy katuosoitettani. Ei tekisi mieleni tilata tuotetta väärään osoitteen, kun on sellainen pelko kintaan peukalossa että rahat kuitenkin menisivät minun  tililtäni.

Ovat kuitenkin jatkaneet tarjousaikaa. Siis, saa nähdä miten tässä lopulta käy. Huominen siivouspäivä sujuu siis entisin kujein. Paitsi että sataa, jos on uskominen sääennusteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluaisitko kommentoida tähän jotain?